Obveščamo vas, da bo poslovna enota Koper v petek, 18. 7. 2025, odprta do 12. ure. V soboto, 19. 7. 2025, bo poslovna enota zaprta. Zahvaljujemo se vam za razumevanje.

sl/shutterstock

Mnenja naših strank

Vaše zadovoljstvo je naš največji uspeh in motivacija, da še naprej delamo nadpovprečno. Da uresničujemo vaše želje in vam zagotavljamo odlične izdelke in storitev. Obiščite nas v naših salonih in nam zaupajte svoje želje.

Pišite nam

Na marketing@etis.si pošljite vaše mnenje, izkušnje, pohvale, ... 

Veseli vsake vaše pohvale

  • Rada bi pohvalila vašega zaposlenega, gospoda Matjaža Žagarja. Sem vaša dolgoletna stranka, pri gospodu Žagarju sem kupila hladilnik, steklokeramično ploščo, pomivalni in pralni stroj in še kaj bi se našlo. Gospod Žagar je izjemno prijazen, ustrežljiv in zna dobro svetovati, zato bom tudi v prihodnje vaša stranka. Nataša R. in Boštjan K.

 

  • Danes zjutraj sta vaša monterja, kot dogovorjeno, več kot točno pripeljala in zmontirala pomivalni stroj, ki sem ga že težko čakala, a je bilo vredno. Moram posebej poudariti, da takih monterjev v zadnjih letih in selitvah po treh kontinentih, še nikjer nisem doživela. Tako profesionalnih, učinkovitih in hkrati tudi neverjetno prijaznih in ustrežljivih gospodov ne srečaš prav pogosto. Seveda se od njih pričakuje zanesljivo in uspešno delo - a tistega dodatnega kančka prijaznosti in lepe besede pač ne moreš dati v opis dela in nalog in se najde pač samo, če ljudje svoje delo opravljajo s srcem in zavedanjem, da smo vsi samo ljudje. Meni nista polepšala dneva samo z dobavo stroja, temveč tudi s prijaznim optimizmom in nasmehom. Prijazno vas prosim, da to prenesete naprej tako obema gospodoma, kot tudi servisni službi in samo svetujem lahko, da se držite takih ljudi - v veselje in zadovoljstvo vseh nas in tudi za nadaljnjo uspešnost vašega podjetja. Prijazna hvala in lep dan vam želim! B.D.V.

 

  • Pozdravljeni, ker se stranke običajno obračamo na vas samo s prošnjami (beri zahtevami), bom danes jaz naredil razliko. Rad bi se preprosto zahvalil za odličen servisni suport ekipe ETIS servis in pohvalil odlično opravljeno servisno storitvijo s strani vašega serviserja Matjaža. Hvala in uspešno delo še naprej. David

 

  • Pozdravljena ga. Maja, bila je izvrstno organizirana, slastna kulinarična delavnice z ljubkimi darilci, najlepša hvala. Na povezavi (aktivna 3 dni) posredujem obljubljene posnetke, ki jih, če vam pridejo prav, lahko uporabljate brez omejitev. Še enkrat, najlepša hvala in upam, da se tako ali drugače še vidimo, srečamo, poklepetamo.
    Hkrati vam in celotni ekipi, želim vesele prihajajoče praznike in srečno, uspešno, radostno novo leto 2023. Lepo pozdravljam, Barbara J.J.

 

  • Pozdravljeni, gospa Vanja. Prenova kuhinje je končno končana in vsi aparati priključeni. Ob tem bi se vam rada zahvalila za vaše strokovno svetovanje glede aparatov, predvsem pa angažiranost do same priključitve aparatov. Res popolna storitev. Ob tem bi pohvalila tudi gospoda Tomaža, ki je priključil Boro. Želim vam še naprej veliko poslovnih uspehov in zadovoljnih strank. Mateja L.

 

  • Pozdravljeni, včeraj sva z ženo prejela po pošti težko pričakovani sesalec Bosch, res sva ga pogrešala aparat je zelo uporaben in kvaliteten. Pri Vas na servisu je bil res dolgo. Ampak, res sva presenečena in ZELO ZELO VAM HVALEŽNA, kako ste servis opravili, res temeljito in odlično. Vam Vsem skupaj Želiva Vse dobro in naj Vas Bog blagoslovi, obilo uspeha pri svojem delu.
    Hvala, Hvala, Hvala. Duško & Nataša R.

 

  • Spoštovani, včeraj sva bila z ženo v vaši trgovini na Tržaški cesti, z namenom, da se pozanimava o pomivalnih strojih (stari se je pokvaril). Dogovor je bil, da narediva en krog po trgovinah in se na koncu odločiva kje in kakšen stroj bova kupila. Malo sva že poguglala o današnjih pomivalnih strojih, tako da sva imela določene informacije, minimalne zahteve in nekaj vprašanj. Gospa Vanja Lenaršič v prvem nadstropju vaše trgovine je pristopila do naju in nama prijazno, umirjeno, strokovno in nevsiljivo svetovala, odgovorila na najina vprašanja, tako tehnične kot vsebinske narave. Po krajšem premisleku sva kupila pomivalni stroj Miele in končala najin obhod trgovin kar v prvi trgovini in se po prevzemu stroja zadovoljno odpeljala domov.
    Zasluga za najino zadovoljstvo je gotovo v ravnanju ga. Vanje, ki se ji lepo zahvaljujeva. Brigita in Sandi S.

 

  • Pozdravljeni, kot že omenjeno po telefonu, bi se vam Sabina in montažni ekipi še enkrat zaželela zahvaliti za pomoč. Vam osebno zaradi vse pomoči pri izbiri artiklov, "predčasnem" jemanju potrebnih artiklov bele tehnike in logistike okoli tega, g. Tomažu pa, da je kljub napaki, ki je bila narejena s strani dobavitelja pulta, takoj preveril vse možnosti in zagotovil rešitev, da je bila montaža kuhalne plošče Bora še vedno mogoča v istem dnevu. Takšne dodane vrednosti pri odnosu do strank (sploh kar sem/sva doživela v zadnjem letu opremljanja novega stanovanja) ne srečaš prav pogosto.
    Še enkrat najlepša hvala in vas definitivno priporočam vsakemu! Lep ponedeljek, Gaja Ž. in Blaž G.

 

  • Pozdravljeni, prejela sem vašo pošiljko oz. svoj sesalec, ki je bil pri vas na popravilu. Serviserju moram reči, da sem zelo zadovoljna s popravilom saj sem prijetno presenečena. Prejmite vse pohvale posebej pa delavec, ki je opravil servis, Še enkrat se vam lepo zahvaljujem za vaše strokovno in prijetno popravilo. Hvala, lep ostanek dneva še naprej. Sandra

 

  • Spoštovani, želim se vam zahvaliti za izredno strokovnost in prijaznost vseh vaših zaposlenih, ki se je rezultiralo s priklopom novega pomivalnega stroja. Torej, gospodu Matjažu Sušniku, Gregorju Novaku in današnjima monterjema g. Andreju in Sašotu. Res ste zgleden primer in vredni vse pohvale! Na vas se bom nedvomno obrnila, ko mi bo odpovedal kak drug aparat. Srečno, hvala še enkrat in lepo pozdravljeni, Zdenka K.

 

  • Spoštovani, najlepše se vam zahvaljujem za opravljeno popravilo Bora Classic. Hkrati vam sporočam, da sem prejela vračilo preplačanega plačila. Upam, da dolgo ne bo nič narobe, če dovolite, pa bi se, če bo potrebno obrnila na vas. Pošiljam še pohvale za opravljeno  delo vašemu serviserju. Lep pozdrav, Vesna G.

 

  • Spoštovani, pišem vam, ker bi se vam rada zahvalila in pohvalila vašega sodelavca, g. Mateja, ki je včeraj pri nas popravil zamrzovalnik, za njegovo profesionalno delo in prijaznost. Prav tako hvala za pomoč obema vašima sodelavkama za informacije. Želim vam veliko uspeha in lepo pozdravljam. Branka M.

 

  • Spoštovani, želeli bi vam sporočiti, da je napaka na naši kuhinjski napi odpravljena oz. je bila napa zamenjana. Za profesionalno storitev od začetka do konca bi se želeli zahvaliti serviserju g. Matjažu Sušniku in njegovemu sodelavcu. Vse pohvale, brez pripomb. Lepo vas pozdravljam. Vesna K.

 

  • Pozdravljeni, hvala za izvedeno servisno storitev. Posebna pohvala fantu - serviserju, zelo prijazen! Lep dan, Karmen

 

  • Spoštovani, želeli bi izraziti zahvalo in pohvalo g. Klemen-u Debevec. Danes dne 29.10.2024 nas je obiskal zaradi servisa Bora X BO pečice. Gospod je s svojo korektnostjo, prijaznostjo in profesionalnostjo definitivno opravičil Bora blagovno znamko kot zaupanja vredno. Bil je izjemno prijazen in vse storitve je opravil v naših pričakovanjih. Kljub temu, da določenih zadev ni uspel popolnoma rešiti je storil vse, kar je lahko, da bi zadeve rešil in uredil.
    V kolikor obstajajo kakršni koli interni vzvodi za pohvalo in nagrajevanje si g. Debevec definitivno zasluži. Hvala in lep pozdrav. Tomaž

 

  • Pozdravljeni. Vaš strokovni delavec Matjaž je bil sedaj pri nama v Zg.Dupljah. Želel bi samo pohvaliti njegovo delo in iznajdljivost. Bravo. Malo za hec. Ne rabi se igralca Tom Cruisa za novi del filmske sage Mission Impossible. Je Matjaž dovolj. Lep dan vam želiva. David&Rozi 

 

  • Spoštovani, danes sta se pri meni na T...... 123a v Ljubljani oglasila vaša serviserja Klemen Debevec ter Matjaž Sušnik, da sta odpravila napako na pralnem stroju, ki je še v garanciji. Oglašam se vam z namenom, da vam posredujem pozitivno izkušnjo v zvezi z njunim obiskom, profesionalnih pristopom ter ekspeditivnostjo. Čutim, da moram to podelit z vami, da je prav, da ju pohvalim. Vse dobro, uspešno delo in lep pozdrav. Branka U.

 

  • Spoštovani, rada bi pohvalila delo, strokovnost, odnos in prijaznost vasega zaposlenega serviserja g. Mateja Volkar.
    Zelo sva zadovoljna z opravljenim servisom. Prisel je ob tocno napovedani uri in dobro opravil svoje delo.
    Lepo je, da v firmi imate zaposlene tako kvalitetne in prijazne mlade ljudi.  S spostovanjem in lepimi pozdravi, Staša in Franjo N.

 

  • Pozdravljeni! Prosim prenesite vse pohvale vašemu serviserju in seveda njegovim nadrejenim, če se ne motim je bil serviser po imenu Erazem (s poškodovanim gležnjem). Zelo strokoven in zelo prijazen!!! Včeraj (sreda, 18.09.24) je opravil poseg na lokaciji Britof pri Kranju. Lep pozdrav, Polona

 

  • Spoštovani z tem E-mail-om bi se rad zahvail za zelo dober servis ki sem ge prejel od vašega podjetja. Pohvaliti želim vse vpletene, vključno z nadomestno indukcijo Gorenje. Največja zahvala pa gre g. Matjažu za njegovo profesionalnost, odnos, pripravljenost na reševanje, vedno točnost in izjemno človeški odnos. Hvala in samo tako naprej. Lp, Robert 

 

  • Spoštovani! Iskreno se Vam zahvaljujem za razumevanje in izkazano zaupanje v reševanju problema. Lep je občutek sodelovati s takšnimi ljudmi! Velik priklon! S spoštovanjem Vas lepo pozdravljam in želim vse dobro! Edo G.

 

  • Spoštovani. V petek 19 julija nas je obiskal vaš serviser g. Klemen, in sicer za popravilo sistema BORA. Za opravljeno storitev serviserja izrekam iskreno pohvalo, glede natančnosti, prijaznosti in profesionalno opravljeni storitvi. Odlično, samo tako naprej!!! Z odličnimi pozdravi. Robert Ž.

 

  • Najlepša hvala! Račun je bil plačan serviserju. Rad bi pohvalil serviserja, ki je svoje delo opravil strokovno in kvalitetno. Hvala in lep dan, Stojan J.

 

  • Pozdravljeni, hvala za hitro reakcijo, smo rešili problem. Izredna hvala vašemu serviserju Matjažu, zelo je bil prijazen in z veseljem pomagal! Problem je bil, saj se je košček plastike zataknil v luknjicah znotraj bobna. Krivec je moj mož, ki je košček plastike pustil v žepu. Ponovno hvala za prijaznost in razumevanje. Lp, Nastja Š.

 

  • Rada bi se iskreno zahvalila za hiter odziv za kuhinjsko napo. Še posebej bi pohvalila serviserja za strokovno odpravljeno napako in izjemno prijaznost. Nedvomno je dokazal, da svet res ostaja v dobrih rokah mladih. Hvala! Anica

 

  • Pozdravljeni, najlepša hvala za prijaznost in hitro rešitev problema izbrisanih številk na sestrinem štedilniku. Vsem, ki ste pri tem problemu pomagali, se v sestrinem in svojem imenu najlepše zahvaljujem. Lep pozdrav. Dr. Marjeta M.

 

  • Ga. Darja, najlepša hvala za pomoč. Hladilnik že imam. Počakala sem 6 ur in sem ga prižgala. Vas prevoznik Jure si zaslužiš pohvalo, ker mi je pomagal pri starem hladilniku in novega postavil na svoje mesto. Rada bi ga pohvalila lastniku!!!  Želim vam vse dobro v naprej in lepo poletje!! Jasna